wtorek, 12 lipca 2016

500 zł mandatu za przejście bramką metra?

Jak usłyszałem w radiu, odtąd ma grozić kara nie tylko za otwarcie bramki awaryjnej na stacji metra, ale także za przejście już otwartą. Argument: statystyka i zapobieganie kradzieży (tj. jeździe bez biletu).

Sam niejednokrotnie przechodziłem przez otwartą bramkę, mając bilet - tak jest po prostu wygodniej, nie trzeba szukać, nie grozi zgubienie portfela, nie powoduje się korków przed bramkami, nie blokuje się jednak karta z drugą ("dwie karty!")... Rozwiązanie to wydaje mi się niedobre. Czy rodzice z wózkami muszą iść na drugi koniec stacji i czekać na windę, czy rowerzyści także muszą szukać i czekać na windę?... Przecież, wchodząc do autobusu czy tramwaju, jeśli mamy ważny bilet, nie musimy go kasować.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj

O blogu i autorze

Blog Służewiec - serwis informacyjno-interwencyjny
© by Łukasz Garbal

Kandydowałem do Rady Dzielnicy Mokotów z Okręgu III (Służew i Służewiec) - lista Inicjatywa Mieszkańców Mokotowa, z poparciem stowarzyszenia "Miasto Jest Nasze".

Nie jestem w Radzie Dzielnicy ani Radzie Miasta, ale samorząd należy do mieszkańców.

Radni wypełniają zadania zlecone przez mieszkańców, nie przez partie.

Chcę tego pilnować.
Służewiec to ludzie, nie biurowce - ludzie, nie partie.

Zapraszam też na równoległe blogi www.sluzewiec.salon24.pl i www.sluzewiec.wordpress.com

Łukasz Garbal