niedziela, 17 stycznia 2016

Dziękuję za głosy - Rada Osiedla Służewiec Południowy działa

Szanowni Państwo, dziękuję wszystkim, którzy poszli wybrać przedstawicieli, i tym, którzy głosowali na mnie. Mam nadzieję, że rada osiedla będzie Państwa dobrze reprezentować, proszę o sygnalizowanie wszystkich problemów. Rada nie ma wielkich możliwości, jest organem konsultacyjnym, ale ludzie aktywni zawsze mogą coś zrobić. Zgłosiłem właśnie jeden projekt w ramach budżetu obywatelskiego, staram się też o zwiększenie liczby autobusów na Służewcu i Służewie w weekendy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj

O blogu i autorze

Blog Służewiec - serwis informacyjno-interwencyjny
© by Łukasz Garbal

Kandydowałem do Rady Dzielnicy Mokotów z Okręgu III (Służew i Służewiec) - lista Inicjatywa Mieszkańców Mokotowa, z poparciem stowarzyszenia "Miasto Jest Nasze".

Nie jestem w Radzie Dzielnicy ani Radzie Miasta, ale samorząd należy do mieszkańców.

Radni wypełniają zadania zlecone przez mieszkańców, nie przez partie.

Chcę tego pilnować.
Służewiec to ludzie, nie biurowce - ludzie, nie partie.

Zapraszam też na równoległe blogi www.sluzewiec.salon24.pl i www.sluzewiec.wordpress.com

Łukasz Garbal