niedziela, 15 listopada 2015

Przebudowa Marynarskiej - bez analizy wpływu inwestycji na środowisko?

Za trzy dni, 18 listopada, otwarte zostaną oferty od inwestorów na przebudową ul. Marynarskiej (link).

Pytanie, czy inwestycja ta, za tak znaczne pieniądze, jest potrzebna w tej formie, skoro wg informacji prasowych (Jarosław Ossowski, "Stołeczna", 13 X 2015) może nie rozładować korków na Służewcu (cyt.: "- Korki po przebudowie Marynarskiej rzeczywiście będą, ale na Służewcu nie da się już stworzyć takiego układu drogowego, żeby pomieścić wszystkie auta - przyznaje Małgorzata Gajewska, rzeczniczka ZMID"),

Po lekturze projektu, zakładającego, że Marynarska służyć będzie raczej do ruchu tranzytowego, a nie doprowadzającego i odprowadzającego ze Służewca - link - zapraszam Państwa do zagłosowania w ankiecie obok ->

Trzeba też zauważyć, że prawdopodobnie nie przeprowadzono analiz wpływu tej inwestycji na przepływy ruchu samochodowego, oraz, co nie mniej ważne dla mieszkańców - wpływu tego przyszłego ruchu na zanieczyszczenie powietrza.



Kiedy otrzymam odpowiedź w tej sprawie, opublikuję ją na blogu.

Pytanie też, czy założono poprowadzenie torów tramwajowych Al. Wilanowską do Puławskiej przy metrze Wilanowska - co "spadło" na listę rezerwową, a byłoby tańsze i szybsze do wykonania od inwestycji szybkiego tramwaju Belwederską.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skomentuj

O blogu i autorze

Blog Służewiec - serwis informacyjno-interwencyjny
© by Łukasz Garbal

Kandydowałem do Rady Dzielnicy Mokotów z Okręgu III (Służew i Służewiec) - lista Inicjatywa Mieszkańców Mokotowa, z poparciem stowarzyszenia "Miasto Jest Nasze".

Nie jestem w Radzie Dzielnicy ani Radzie Miasta, ale samorząd należy do mieszkańców.

Radni wypełniają zadania zlecone przez mieszkańców, nie przez partie.

Chcę tego pilnować.
Służewiec to ludzie, nie biurowce - ludzie, nie partie.

Zapraszam też na równoległe blogi www.sluzewiec.salon24.pl i www.sluzewiec.wordpress.com

Łukasz Garbal